Költözési információk 4.: Bútorszállítás és pakolás

City Home H

2018.11.23

A költözéssel kapcsolatos sorozatunk utolsó részében magával az átadással és a bepakolással kapcsolatos gyakorlati tudnivalókat és tanácsokat szedtük össze.

A kulcsok átvételét követően azonnal megkezdheti a beköltözést. Akik rendelkeznek gépkocsibeállóval, azok rögtön használatba vehetik a teremgarázst, a leadott telefonszámról hívást indítva ki tudják nyitni a saját beállójukhoz vezető garázskaput. A házban 2 teremgarázs van, a földszinti és  a pinceszinti, előbbi a Nádasdy utcáról nyíló bekötőút felől, utóbbi a Máriássy utcáról nyílik. Minden garázskapunak saját telefonszáma van, ezt az építményhasználati útmutató elején találják. Mindenkinek felhívjuk a figyelmét, hogy a teremgarázs és a kapu nem teherautóra lett méretezve, egy furgonnál nagyobb járművel ne próbáljon behajtani, mert el fog akadni!

Akik nem rendelkeznek beállóval, azoknak sajnos ideiglenes jelleggel sem tudunk behajtási lehetőséget biztosítani.  A beállóval nem rendelkező lakástulajdonosok, illetve a nagyobb járművel költözők egyelőre a Máriássy utcában tudnak megállni, azonban a rendelkezésre álló parkolóhelyek száma erősen korlátozott. (A Nádasdy utcát még nem vette át az Önkormányzat, ennek megtörténtéig azt sajnos nem adhatjuk át a közforgalomnak.)

A bútorok felviteléhez 2 db lift áll rendelkezésre, ezeknek fülkéjét a sérülések ellen faforgács lapokkal kibéleltük. Az ajtókra, a folyosó falaira, a lépcsőházi korlátokra azonban ügyeljenek, mert ezek leverése esetén a hibákat a jótállás keretében nem javítjuk!

A normál és a szelektív hulladék gyűjtésre szolgáló kukákat már megrendeltük a szolgáltatótól, ezek reményeink szerint pénteken már a kukatárolóban várják a lakókat. Kérjük, hogy a szelektív kukákat rendeltésszerűen használják, különben a társasház külön kénytelen fizetni ezek elszállításáért! A költözési hulladékot (dobozok, raklapok, hungarocell, zsugorfólia stb.) az erre kijelölt helyen, a ház előtti konténerbe kell lerakni, amennyiben a kukák nem érkeznének meg, kérjük a megfelelően bezacskózott háztartási hulladékot is ide helyezzék el! Kérjük, a költözési hulladékot rendezetten, a dobozokat lapra hajtva rakják le, hogy a rend és a tisztaság megmaradjon! Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a nem megfelelő helyre elhelyezett hulladék nem esztétikus, valamint elszállítása díjköteles, és ezen költség már a ház lakóit fogja terhelni!

Az első napokban tömegesen beköltöző lakókat nem csak a Metrodom képviselői fogják várni, hanem a távközlési szolgáltató Magyar Telekom, illetve a közös képviselet munkatársai is, akik kérdés esetén szintén állnak ügyfeleink rendelkezésére. Ha a birtokbaadás során valamilyen problémába ütköznének, kérjük, keressék ügyfélszolgálatunkon Teleki Hajnalkát (Tel.: (06 1) 919-3326 (06) 30 369-6190, e-mail: teleki.hajnalka@metrodom.hu). Ha beköltözés után tapasztalnának a lakásban valamilyen hibát, javítás iránti igényüket legegyszerűbben honlapunkon keresztül tudják jelezni (se regisztrációra, se jótállási jegyre, vagy más bizonylatszámra nincs szükség)!

És végül gyors, problémamentes költözést kívánunk minden kedves ügyfelünknek!

VEGYE FEL

A KAPCSOLATOT

ÉRTÉKESÍTŐINKKEL